torek, 11. september 2007

Avto #2

Evo, fotke and tehnical data stroja , ki ga je kupila Alenka . Pravijo, da je ful trpezen avto, no, bomo vidli. Jaz bi vseeno, ko glih tolk dobr sportski zgleda, kak turbo montiral zravn, bojda se da na tele male masince za 1000 AUD namontirat en mali turbo, da dobis potem ven 91 KW, haha.
Polni kasko vkljucno z mladim voznikom, 3rd party insurance etc. (covered opcija, SunCorp zavarovalnica) in vsem je bila dobrih 700 AUD .

Limuzina, 1.5 L, (4G15 SOHC, 69 KW/91 KM), rocni menjalnik, opremo pa mislim, da ima bolj skopo.





6 komentarjev:

ZoRRo pravi ...

Čak čak... lancer pa brez turbota :)
Sam da je wing zadi :P

Rudi pravi ...

Sam rit ma pa dobro tale Lancer, anede :). Wing pa to je tud kewl, sam treba mal masino pojacat, prav res

kaalen pravi ...

Odkar sem kupila avto se kar skozi vozim haha. Je že prepisan na moje ime... sorry Rudi, ne glede na to kako ponos boli ni blo šanse, da ga napišem na skupno ime, ker ti še nimaš nobenega dokazila o stalnem bivališču v Queenslandu. Zavarovanje za mladega voznika pa... raje ne veš koliko bi koštalo... bi blo krepko čez 1000$. Torej ne... tukaj ne poznajo izrazov kot so "mladi voznik", kot vozniku ti dajo rating z zvezdicami in ker sem nekako po vezah šla zavarovati avto, so mi dali 1 star rating, kar je najboljše kar lahko dobiš (60% popusta). Tradicionalno so kao ženske bolj varne voznice od moških, osebe starejše od 25 let in tisti, ki še nikoli niso imeli nesreče, odvisno je tudi od avta, ki ga zavaruješ... športni kupeji itd. so seveda dražji. In ne... lahko se razpočiš od jeze, ne bova montirala nobenih turbotov.

Rudi pravi ...

U bistvu sem prav srecen, d je na tvoje ime. _Zdej se mi ne bo treba ukvarjat nic vec z avtom, hehe. Prav, pa nic turbota, sej bom itak mel motorinota.

Anonimni pravi ...

Hallo

Če prav razumem si plačala za osnovno zavarovanje + full ksato ca. 700 AUD (430 EUR)?

Če je to tak je to full poceni jaz dam za picasota 1.6i mašino za samo osnovno zavarovanje z popustom vred 530 EUR...


Ebola

David pravi ...

vsak posten avto more met turbo, spusceno karoserijo in policko za roze odzadi :)

sam zavarovanje vaju je pa res dzabe prslo.