torek, 28. avgust 2007

Spet med zivimi

Res, ko gre kaj narobe, gre fejst narobe, 3 dni pred odhodom, ravno, ko je vse najbolj napeto sem se znasel prvo na urgenci, potem v bolnici potem pa kuj na intenzivnem oddelku bolnice Petra Držaja zaradi sepse, zastrupitve krvi, vnetja žolčnika pa ne vem kaj še vse. Bil sem operiran takoj, ko so me stabilizirali. Blo hudo, ampak smo vse premagali. Sedaj okrevamo v okrevališču "Pri Mami" :) .
Ob vsem tem sranju morem pa reci, da vse pohvale osebju bolnice Petra Drzaja, oddelka za abdominalno kirurgijo, se posebaj pa osebju intenzivne nege, soba 2 in dr. Huntovi, ki je celo noc prezivela ob moji postelji in me pedenala. Brez njihove pomoci, optimizma, ne vem, kako bi se izteklo vse skupaj.
2-3 mesece pa ne smem vzdigovati vec kot 5 kil, zato hvala vsem prijateljem, ki so mi ponudili pomoc pri pakiranju. Tako bom na pot vzel samo 2 mala rukzaka, notebook, in najosnovnejse zadeve. Ostalo pa po pošti naprej.
V Brisbane bom odpotoval takoj, ko bo to dovolil moj zdravnik, upam, da v roku enega tedna, samo se bojim, da bo to bolj 2 tedna :( . Do Frankfurta bom vzel Adrijo za 270 E, potem pa naprej z Quantasom. Hvala Mikiju iz Quantasa, ki mi je prestavil roke za let brez kompliciranja.
Sedaj je najhuje biti brez moje Alenke, v 5 letih nisva bila tako dolgo narazen, se posebaj pa ne tako DALEEEC narazen.

1 komentar:

jaka pravi ...

Samo, da je vse kul s teboj. Srečno pot.