četrtek, 23. avgust 2007

Lep pozdrav iz Brisbane-a

Juhej, prispela. Je blo treba prec neki kesa zamenat in moram rect, da so menjalnice na letaliscih ena packarija... kr 5$ so mi racunali provizije pa se slab menjalni tecaj. Andrejino stanovanje sem nasla brez tezav, se taksist je bil presnecen, kako to da tako dobro poznam Brisbane haha. Zdaj od samega razburjenja okrevam pri Andreji in ko si malo opomorem grem v akcijo: bancni racun, Medicare, stanovanje, fakulteta itd.

Na Frankfurtskem letaliscu me je cakalo malo presnecenje. Res da sem iskala gospoda Zlatkota, za katerega sem vedela da leti na istem letalu do Singapurja. Poleg njega sem nasla se svojega bivsega profesorja dr. Saso Divjaka (Fakulteta za racunalnistvo in informatiko, Univerza v Ljubljani) in njegovo zeno.

K&S ekipa... sorry, kljuce in eno knjigo mi ni uspelo vrniti, bo Rudi prinesel pred odhodom oz. bo magari mama poslala po posti.

4 komentarji:

Pinkpanter pravi ...

Me veseli, da si končno tam. Fajn se spočij, Franci te pozdravlja in sporoča, da je že ulovil eno ptičko in eno miš. Komentar nove lastnice je bil: "Kaj si mi zaenega hudička prinesla, da lovi ptičke?" :D :D :D
Svetovala sem nakup ovratnice s kraguljčkom. :)
Drži se, mislim nate in pošiljam pozitivo v tvojo smer.

Aleš Š pravi ...

Zdravo!

No ti je le uspelo prist dol. Upam da se maš fajn dole. Dej kako slikico pošlji.

uživaj!

Anonimni pravi ...

upam da si se ze znasla in da urejas se par malenkosti, probej nam kako slikco poslat

fajn bod, dejv

Anonimni pravi ...

Kaleen, pozdravljena iz SLO, ravnokar se pogovarjam s tvojim fantom. Vsekakor, velik sreče in lepi pozdravi, najprej se aklimatiziraj, potem pa akcija naprej.
Rudijev mentor v službi :)