sreda, 29. avgust 2007

Kaj naprej

Ekola, prisel od zdravnika, izpogajala sva se za 14 dni pocivanja, potem pa lahko odrinem proti Avstraliji, ce se bom zelo pazil.
Karto sem rezerviral za 12.09.07, nekaj bo treba doplacati, nekje med 100 in 200 evri verjetno, pa rezervirati morem se Adrijo do Frankfurta, se 270 E . Ta cas bom porabil za dokončno pakiranje stvari in pospravljanje stanovanja pa se kaj se bo naslo.
Dobil sem ze prvo ponudbo za sluzbo oz povabilo na koncni intervju, poslal sem 10 prosenj za sluzbo, od tega sem dobil nazaj 2 odgovora. Je pa tako, kot sem pricakoval, dokler nimas lokalnih izkusenj bo treba en lousy job bolj vzet, bolj L2 support, kar je za moj profil sicer cist podhranjeno delovno mesto, ampak nekje mores zaceti. Vsi pravijo, da so takole zaceli, ampak po 6 mesecih lokalnih izkusenj se pa vse odpre. Plače za takle lousy job so bruto nekje 45-50 K AUD, to je cca. 35-40 K neto. S tem se da normalno zivet, ni pa glih luksuz nek No, sej mi cist pase, itak se mi ne da meti zdajle ene prevec odgovorne sluzbe, treba mal pocitnic pa na easy si ga vzet, pa malce AU spoznat :) . . Pa Trik-u v Cairns na obisk it :) .

Ni komentarjev: