torek, 16. januar 2007

Izvoz mačke v Avstralijo

No, pravkar sem od veterinarja. Zvezdica je prejela prvo dozo "mučenja": mikročipiranje, cepljenje proti steklini in ostalim mačjim boleznim. Dobila je tudi potni list. Vseskupaj je kar dobro prenesla, malo se je bala vožnje, a se zdaj že sprehaja po stanovanju kot da ni nič bilo.

Čez en mesec bo treba vajo z cepljenjem stekline ponoviti, nato pa čez 3 tedne opraviti še test titra. Potem lahko zaprosim za uvozno dovoljenje in rezerviram prostor v centru za karanteno. Še pribljižno 8 mesecev pa gremo v Avstralijo!

Mnogi se čudijo, kako to da bova vzela s seboj tudi Zvezdico, češ da je to potrata denarja, da naj jo raje pustiva v Sloveniji, oddava nekomu, vrževa na cesto ali odpeljeva nazaj v zavetišče in podobno. A kaj naj rečem, pri nama doma so domači ljubljenčki člani družine in migrira cela družina. Nobody gets left behind!

4 komentarji:

Črt pravi ...

Zanimiv blog. Ne pozabita na poročanje kako se bo z muco iztekno v Avstraliji. Kako to, da sta se odločila ravno za Queensland? Tudi jaz sem bil tam in se mi je zdej Sydney malenkost bolj zanimiv. Je pa res, da je glede vremena situacija boljša na severu pa tudi Brisbane izgleda kot iz pravljice.

kaalen pravi ...

Za Queensland sva se odločila tudi zato, ker sva si izkusiti življenje v subtropskem podnebju. Tudi samo mesto Brisbane nama je bilo med počitnicami zelo všeč. Pa še zelo lepe plaže so v bljižini :-) V Sydneyu ali Melbournu bi se sicer verjetno dalo bolje zaslužiti... a ne greva tja dol zaradi zaslužka ampak zaradi kvalitete življenja.

Igor pravi ...

zakaj sploh v Avstralijo? zakaj ne bi ostala tu?

kaalen pravi ...

Ker sem si zaželela izkusiti življenje v tujini... Avstralija me je od vseh destinacij najbolj zanimala. Zgubiti tako nimam kaj... kvečjemu lahko pridobim nepozabne izkušnje.