nedelja, 26. november 2006

University of Queensland

Med počitnicami sva obiskala tudi kampus St. Lucia v Brisbaneu. Imela sva kar precejšnje težave, da sva se znašla, saj je kampus tako velik, da ima lastno poštno številko. Na student centru sva si nabrala nekaj brošur za študente, ki bi želeli študirati na tej fakulteti. Naju zanimajo predvsem IT in bussiness/economics programi zato sva se osredotočila le na te. Pristopila sva k pultu in tipu povedala, da prihajava iz Slovenije in da bi naslednje leto rada pričela študirati pri njih. Stvar izgleda sila enostavno, jaz moram na svoji fakulteti dvigniti potrdilo o opravljenih izpitih in opis programa, to dati prevesti in mi bodo upoštevali maksimalno tretjino našega programa, kar je pravzaprav zame čisto vredu, ker sem šele v 2. letniku in tako nisem opravljala izpitov za brezveze. Resnično upam da mi bodo priznali večino izpitov, ki sem jih opravila v Sloveniji. Ker imam permanentno vizo, me smatrajo enako kot domestic študente in se moram zato prijaviti preko QTAC-a, kjer me bodo rangirali po učnem uspehu iz srednje šole. Če se uvrstim med zgornjih 12% najboljših študentov, mi država še dodatno subvencionira šolnino in me bo ta prišla okoli 6000$ na semester. Rudi na drugi strani pa se lahko vpiše direktno na magisterski program, če mu bodo njegovo diplomo iz Slovenije upoštevali kot avstralsko graduate diplomo. Vpiše se lahko kar direktno na univerzi, ker postgraduate programi niso subvencionirani s strani države.

3 komentarji:

Kaalen pravi ...

Da še malo samo sebe pokomentiram... včeraj sem na fakulteti vprašala, če je res mogoče dobiti potrdilo o opravljenih izpitih v angleščini in mi je gospa na referatu odgovorila da za nekaj več kot 3 tisočake dobim na referatu uradeno poštempljano potrdilo in program (opis predmetov), vse že prevedeno v angleščino. Odlično, sem si mislila, gospa pa je bila malo zmedena, ko sem ji odgovorila, da ga ne potrebujem za Socrates/Erasmus program. Le nekaj dni prej moram zaprositi zanj.

Master Obi Van pravi ...

Oj Kaalen. A sta še dol v avstraliji? Kaz sem trenutno v Sydneyu, pa če sta kaj blizu se lahko kaj dobimo. ker mi cez dan manjka malo druzbe :((

Lp iz North Sydney

kaalen pravi ...

Žal še nisva v Avstraliji, pač pa sva se ravno vrnila iz počitnic. Prideva spet naslednje leto, avgusta 2007.